Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Četl jsem ten článek v alarmu a tak jak to tam popisují, tak Feriho chování má zcela obdobné rysy chování, jaké mají psychopati, které osobně znám. Včetně toho "charisma". Jediná rozdíl vidím v tom, že je víc asociál, nebo se nehodlá ovládat. Pokud by se dokázal lépe ovládat, pak by byl ideální člověk pro politiku (a nemyslím to ironicky). Nicméně, on se ovládat nedokáže a přesto primadona "liberální politiky". No, myslím, že to o něčem vypovídá, o té naší politice.

0 0
možnosti

Nedovolil bych tak zevšeobecnit celou politickou scénu, ale nařkl bych tak pouze partaj, ze které ona persona pochází.

:-)

0 0
možnosti

Napsal jste to podobně, jak to vnímám i já.R^

1 0
možnosti

Z dnešního blogu 9,30

"Popravdě, nejspíše by bylo docela divné, pokud by s tím „správně“ politizujícím mladíčkem, ze „správné“ politické partaje - ta nepochybně pochybná mediální sláva pořádně nezamávala, nestoupla mu do hlavy. Tuhle polehčující okolnost, snad ani ti nejpřísnější Feriho soudci, nemohou pominout."

3 0
možnosti

TOPka pláče, že jejich symbol byl veřejně popliván, ale Pekarová s ním byla na výsost spokojena !

;-D;-D;-D

3 0
možnosti
Foto

Pěkně ho odstřelili. Tak nakonec bude všechno při starém, volby se na podzim budou konat, Babiš vykuchá opozici kandidátky a slavně zvítězí. Zítra jsou na řadě piráti, jsem zvědavý, koho z té party odvezou do Firmy na jatka.

0 2
možnosti
Foto

"Odstřelili" ho DENÍK N a také společně s ním výsostně levicový Al2arm. Nechci věřit na konspirace, prostě novináři se chytli stopy, podle všeho celkem znatelné, protože si o ní štěbetali vramci na střechách. Těm, kdo čuchají "odstřelení" se spíše než Babiš pak nabízejí Piráti, ke kterým má zmiňovaný Al2arm blízko. Ale dost pochybuji, že by jim za to pan Feri stál.

5 0
možnosti

Pokud se vyskytne podobný problém u nějakého poslance, tak se většinou volá po vyloučení ze strany i poslaneckých lavic. Poplive se celá partaj, případně i koalice.

Jak tomu bude teď ?

;-D;-D;-D

7 0
možnosti

Zaspal jste dobu. Feri se sám vzdal poslaneckého mandátu a odstoupil z kandidátky.:-)

1 0
možnosti

J24i50ř36í 44F11o40g53e53l

25. 5. 2021 19:40

Jeho vyjádření a formulace je vlastně přiznáním:

Politik ve svém psaném prohlášení obecně odmítl, že by se dopustil sexuálního násilí, nevhodné chování ale přiznal. „Není pro mě většího pocitu potupy a osobního selhání než se ohlédnout zpět na situace, kdy jsem se zachoval nevhodně, nepatřičně či negentlemansky. Všechna taková selhání mě mrzí a hluboce a upřímně se za ně omlouvám. Třebaže jsem se z chyb poučil, nelze nic odbýt jenom tím, že jsem byl zkrátka mladý a nyní žiji jinak,” doplnil.

Napsal dále, že je připraven v budoucnu o této problematice mluvit a využít všech svých možností a sil, aby dostala takovou pozornost, jakou si zaslouží. „Ušel jsem kus cesty a snažil se své nedostatky překonat. Věřím, že jsem se vydal správným směrem,” sdělil.

9 0
možnosti
Foto

Smutným zjištěním pro mne je, že tolik dívek mělo prý pocit, že si na takovou celebritu prostě nemohou ani dovolit stěžovat. Z čeho takový pocit pochází? Není to optimistické zjištění, ten pocit, že zastupitel z Teplic už je taková persona, že je nad zákonem... I když na právech se pár statečných našlo, a nebylo jim to k ničemu.

12 0
možnosti
Foto

Že sexuální, budiž. Ale jsou tam ještě větší, ale ti sexuální nejsou. A tak ty jejich "akty" odnáší celá republika. (Nemohu to napsat naplno).

3 3
možnosti
Foto

V tom máte jistě pravdu.

Já jsem se prostě zmínil o jednom typu "poslaneckého prasáctví". A to hlavně proto, jaký-který-čí politik byl nařčen. U mnoha poslanců by mi podobná kauza za článek nestála, protože by mne nijak nezarazilo, že se tak chovají.

0 0
možnosti
Foto

Takový smutný dodatek, který ukazuje, jakou hydru jsme si zde sami vychovali...

https://www.idnes.cz/kultura/hudba/megadeth-metallica-dave-ellefson.A210525_122515_hudba_jgo

Nezletilá byla zletilá, necítí se nijak poškozena, sama komunikaci iniziovala.....a chlap je bez práce, donutili ho opustit kapelu, kterou zakládal. Před skoro 40 lety ji zakládal...:-(

1 0
možnosti
Foto

Tam šlo o to, že David Mustain, je pomatený křesťan, který už není schopný logicky uvažovat. Proto se svého basáka nezastal.

3 0
možnosti

TOPka jde s ODS, takže nějaké procento dolů? Nebo nahoru?

0 0
možnosti
Foto

To bude záležet na dalším vývoji kauzy. Pan Feri nicméně už připustil, že se nechoval vždy správně, pokud jde o ženy. V dnešní době by to asi mělo - a já říkám bohužel - stačit na zničení politické kariéry. Komické je, že chce prý využít svých zkušeností a bojovat proti tomu, co sám dělal. :-P

12 0
možnosti
  • Počet článků 50
  • Celková karma 21,30
  • Průměrná čtenost 1650x
Jsem Jasoň i Drsoň. A už dávno vím, že vypouštěním tabákového dýmu do vody zlato nevzniká. Bohužel…..

Seznam rubrik