Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V Popelce a dalsich filmech bude mezi nami jeste hodne dlouho a je to dobre. Stejne jako dalsi jako Mensik, coz uz tady take nejsou.

0 0
možnosti

Měl jsem ji rád jako herečku a vážil jsem si jí jako člověka. Byla skromná, velmi jsem na ní oceňoval to, že neměla žádnou potřebu vydávat se za celebritu a vyjadřovat se k politice, což ji také odlišovalo od mnoha ostatních, kteří se domnívají, že "hloupému lidu" musí vysvětlovat, co je a není dobré.

Zpráva o jejím úmrtí mě zasáhla jak blesk z čistého nebe a samozřejmě mě velmi zarmoutila.V

3 0
možnosti

J36a36n 78M31a26r80e77k

9. 6. 2021 18:38

Také já s mojí paní jsme ji měli rádi. Ta Popelka v 'Třech oříškách ̈je skutečná nezapomenutelná klasika. Žiji v Kanadě. Když byla moje vnoučata malá, (narozená už mým dětem, rodilým Kanadanům,) Našli jsme tu krásnou pohádku na YouTube. Byla dabovaná do němčiny. Tak jsme si tu pohádku pustili a já jsem k tomu vnoučatům dělal anglický dabing. Děcka nadšená i když byla odchovaná americkými pitomostmi. Opravdu klasika. Bude nám chbět. panu Abrhámovi upřímnlu soustrast. One je můj ročník.

1 0
možnosti

R^ A nezapomeňte to říct včeličkám, aby neumřely.;-(

0 0
možnosti

Její hlas, pohled a člověčenství mi budou scházet, děkuji.V

3 0
možnosti

Bude se nám ve filmech vracet...

0 0
možnosti
  • Počet článků 50
  • Celková karma 21,30
  • Průměrná čtenost 1650x
Jsem Jasoň i Drsoň. A už dávno vím, že vypouštěním tabákového dýmu do vody zlato nevzniká. Bohužel…..

Seznam rubrik