Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ať si každý dělá, co uzná za vhodné. Jestli mají některé národy pocit, že mají kvůli přístupu k černochům máslo na hlavě, ať si jejich fotbalové reprezentace klidně klekají. My jsme u nás černochy nikdy nemlátili (;-D), tak nevím, proč bychom měli být solidární, zvláště pak na půdě státu, který se na občany z bývalého východního bloku dívá dlouhodobě skrz prsty. Nehledě k už tomu dvojímu metru, kterým UEFA a FIFA měří politická gesta na fotbalovém hřišti.

4 0
možnosti
Foto

To jste napsal moc pěkně!!! R^

1 0
možnosti
Foto

Tak toto "velké vítězství" jistě zalepí zklamání nad případnou porážkou na hřišti...jako naposled při prohře v kvalifikaci.:-) Skutečné vítězství je pouze na hřišti. To platí i nadále...

3 2
možnosti
Foto

Děkuji vám, že postoj národního týmu vnímáte ještě pozitivněji než já [>-].

Já hovořím o vítězství, vy, asi správně, pokládáte osobně toto vítězství za "velké" R^

0 0
možnosti
LB

L92i71b61o85r 12B55í40l42e19k

13. 6. 2021 16:42

Takže internetový hrdina může být pyšný i na to, co Čech, to muzikant, Švandy dudáky a Švejky jsme, to jsme, ale jestli tohle je myšlenka toho, jak jsme nezávislý stát na cizích vlivech, tak toto bude jen slabá útěcha

0 0
možnosti
Foto

Vy nerozumíte patrně mně, já zcela určitě nerozumím vám.

Díky za reakci ;-).

1 0
možnosti
  • Počet článků 50
  • Celková karma 21,30
  • Průměrná čtenost 1650x
Jsem Jasoň i Drsoň. A už dávno vím, že vypouštěním tabákového dýmu do vody zlato nevzniká. Bohužel…..

Seznam rubrik