Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Podle [1] ministr zdravotnictví z (dříve Kalouskovy) TOP 09 Vlastimil Válek se účastnil (od svého zvolení roku 2017 do předkoronavirové doby 02/2020) celkem 83% hlasování. A nikde přitom nebyl.

Když odečteme Farského půlrok od čtyřletého období, dostaneme 87%. A na důležitá hlasování přiletí.

To pan Kalousek ví, ale nepoví.

[1] https://www.seznamzpravy.cz/clanek/fakta-jak-poslanci-v-dobe-omezeni-dochazeji-do-snemovny-143664

0 12
možnosti
Foto

Protože já píšu o něčem úplně jiném, evokuje mi váš příspěvek Cimrmanovskou hlášku: "Nepište mi, a pokud možno, nepište vůbec."

9 1
možnosti
JK

Tohle je svobodná diskuze, pane. Takže diskutujte, nebo nechte být.

0 5
možnosti
Foto

Diskutujte k tématu, nebo běžte jinam. To vy jste na návštěvě u mne.

7 1
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

  • Počet článků 50
  • Celková karma 14,66
  • Průměrná čtenost 1650x
Jsem Jasoň i Drsoň. A už dávno vím, že vypouštěním tabákového dýmu do vody zlato nevzniká. Bohužel…..

Seznam rubrik