Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A v podstatě - neuvěřitelné se stalo skutkem - jste se pane Řehounku trefil : "Prostudoval jsem si podrobně projev prezidenta Putina z dnešního rána a odpovím na něj jedinou větou: domnělé nebo skutečné chyby, jako bylo bombardování Jugoslávie nebo vstup do Iráku, nemohou být ospravedlněním chyb vlastních. Rusko se tímto činem dopouští zločinu proti míru,“ dodal Zeman." 8-o

0 0
možnosti
Foto

Jedna věc je jistá. Kdyby Zeman řekl cokoliv, tak jeho odpůrci vždycky na tom najdou všechno špatně. Je to taková naše malost, nejsme schopni uznat, že protivník třeba něco udělal dobře. Ale klid - jsem na tom stejně.

3 1
možnosti

Kde žijete? Vy nevíte nic o tom, jak se Zeman v poslední době choval? Jak stranil Rusku, ať šlo o kauzu Skripal (novičok), nebo muniční sklady ve Vrběticích? Jak zesměšňoval BIS kvůli kvůli jejím zjištěním ohledně ruských agentů (jsou to čučkaři). A jak se o varovných zprávách z USA vyjadřoval jako o "blamáži CIA"? A teď, když kvůli zcela jasné situaci nemůže říci nic jiného, ho máme obdivovat? Nenechte se vysmát.:-/

4 0
možnosti
Foto

Podíval jsem se na facebookové stránky opoziční Novaja Gazeta. Tak je to celkem jasné, jsou komplet proti Putinovi.

Ale i na provládních Izvestija je tento komentář mladé ženy z Moskvy (alespoň podle zveřejněných informací):

Nevážím si vlády naší země, nevážím si Putina! Ne válce! Vláda by měla odstoupit! Putin by měl rezignovat! Mám tolik bolesti! Nestydím se tak! Je mi to tak líto! Tohle NENÍ můj prezident! Putin by měl odstoupit!! Zasraní pokrytci! Shoř v pekle! Zbavili mě o budoucnost, zbavili budoucnost mých dětí, o normální lidskou budoucnost! Co je s těma kuřata neklapou peníze, mají vily a paláce! Šílené paláce, jako oni sami! Aby byly prázdné. Dokážu si představit kolik lidí jim teď nadává a já jsem na tom stejně. Všichni jsou smrtelní a to je dobrá zpráva.

Dává mi to naději, že ho třeba většina Rusů za tohle odsoudí alespoň morálně. Na Novaja Gazeta ho tedy natvrdo posílají před vojenský tribunál. R^

2 0
možnosti

Par hodin jsem visel na televizich, a jak na ORF, tak na RBB a MDR jejich korepondeti z Moskvy mluvili o nadseni tamnich obyvatel se kterymi na ulici mluvili.

Mozna to jinde bude jinak.

1 0
možnosti

Miloš sdělil samozřejmost. Pochybil. Chybí mu ještě dva kroky. Koudelku povýšit do stavu generála. Abdikovat. Vyhlásit prezidentské volby. Tak si hlava státu a vrchní velitel ozbrojených sil ČR. Ještě nějakou důstojnost - může zachovat . Jinak je to čučkař ...... :-)

7 0
možnosti
Foto

Tak projev jsme slyšeli a Zeman v podstatě ani nemohl říci něco jiného. Přiznal, že se mýlil, když před týdnem tvrdil, že Rusové jsou rozumní lidéí a válku nezačnou.

Ještě k formální stránce projevu. Komentátor v televizi řekl, že bylo vidět, že prezident evidentně není ve formě. Já to řeknu otevřeně - připadalo mi, že Zeman je ožralý.

6 0
možnosti
Foto

OK, měli jste v diskuzi pravdu, neomluvil se.

Ale dnes tedy alespoň nezradil a postavil se jasně a zřetelně tam, kde má stát celou dobu.

1 0
možnosti

kde mel stat uz za Krymu v roce 2014!

ale kvituju, ze Rusko konecne oznacil za agresora

7 0
možnosti

to spis uverim tomu, ze Zemanovi Ovcacek obuje tretry, jednu zavaze Mynar, druhou Nejedly a Zeman po vystrelu zdola 100m pod 15 sekund

3 0
možnosti
Foto

Máte hodně divoké a nereálné sny.

Už jste někdy zaregistrovat nějakou Zemanovu omluvu?

1 0
možnosti
Foto

8-o On se prý opravdu omluvil.

Pokud ano, tak mu musí bejt ouvej a já se mýlil. Omlouvat se mu nemusím.

0 0
možnosti

Ještě to nějaký čas vydržte. Pak nastoupí česká Čaputová a ta nám sem pozve nové ochránce, abyste se mohl radovat.

0 11
možnosti

opravdu si to myslite, nebo jen na vic Vas mozek nestaci?

1 1
možnosti
Foto

Prezident Zeman se ve čtvrtek před týdnem vysmíval, že CIA se blamovala, když hlásila na středu zahájení vojenského útoku Ruska na Ukrajinu. CIA jsou prý čučkaři. Vždyť Rusové jsou prý rozumní lidé, proč by něco takového dělali. Informace západních zpravodajských služeb se však nakonec ukázaly být pravdivé.

Doufám, že dnes bude Zeman vyjadřovat jinak. Slušelo by se i omluvit za svá vyjádření z minulého týdne, nějaké omluvy se však od Zemana dočkáme těžko.

8 0
možnosti
  • Počet článků 50
  • Celková karma 14,66
  • Průměrná čtenost 1650x
Jsem Jasoň i Drsoň. A už dávno vím, že vypouštěním tabákového dýmu do vody zlato nevzniká. Bohužel…..

Seznam rubrik