Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

První multifokály jsem si pořídil v roce 1992. V běžné optice, s těmi nejlepšími čočkami , zabarvovací, antireflexní, kovový rámeček. Dlouho jsem je nesnášel, protože se mi v nich točila hlava. Cena byla 6500,00 Kčs. Dobrý známý, pracující v Okule Nýrsko mi proto nechal vyrobit ve fabrice druhé brýle, také multifokály,zabarvovací antireflexní, v kovovém rámečku. Cena 1800,00Kčs.

Zajímavé je , že první brýle jsem po roce zkoušení začal nosit trvale, ale po druhém roce byly čočky tak poškrábané, že nešlo přes ně koukat. Brýle z Okuly nosím do dnešních dnů a fungují bez problémů do dnes. Takže ani 3x vyšší cena čoček, nezaručí kvalitu.

0 0
možnosti

Tak to obdivuji Vaši odvahu, takhle na dálku si pořídit věc, při které je nutné přesné vycentrování dle konkrétních parametrů pacienta a poté následné bezchybné zabroušení do zvolených obrouček. Ale na druhou stranu, jak píšete, za tu cenu se Vám ten risk vyplatil, zvláště když Vám brýle dobře slouží. Ušetřil jste opravdu majlant.

Nosím brýle s multifokálními čočkami už cca 18 let. Nedám dopustit na mtf. čočky zn. Zeiss. Patří k těm nejlepším, ale bohužel zároveň také k jedněm z nejdražších, zvláště pořídíte-li si z celé té řady tu nejvyšší třídu. Neméně důležitý je v celém tom procesu kvalitní optik. Bez něj by byly sebelepší čočky na nic.

Ale ta cena nových brýlí je opravdu šílená a jednoznačně přehnaná.

0 0
možnosti
Foto

Jak píšu v reakci níže, je docela dobře možné, že příště si multifokály objednám už "doma". Teď už totiž mám empiricky ověřeno, že tento typ čoček mohu používat.

Ovšem fakt je, že se bude muset nabídka našich optik dostat do jiné cenové hladiny, protože tohle je opravdu příliš výrazný rozdíl. K čemuž snad dojde, užž minulý týden se v našem městě objevila nabídka optika s cenou kolem 10 tis. za tento typ čoček.

2 0
možnosti

už po sametové revoluci měli prodejci obrub ( nevím jak skel) marži 500-700%

1 0
možnosti
Foto

Dostal jsem info od pracovníka optiky, že nákup multifokální čočky je cca 900 Kč. To by znamenalo marži více než 1000%. Pokud je to pravdivá informace, jde o marži velmi nadstadardní, mírně řečeno.

1 0
možnosti

P55e55t59r 65S82k73á50l67a

1. 4. 2023 18:05

Jen by mě zajímalo, jak Vám dodavatel ty multifokály na dálku vycentroval.

0 0
možnosti
Foto

To nevím, upřímně - neb+vím, o čem je při "vycentrování" řeč. Vím, že jeden údaj, laicky "rozteč očí", má to i nějaké odborné označení, mi paní doktorka měřila a napsala do údajů pro výrobce brýlí. Doporučoval to článek, který mne k nákupu motivoval. Jinak moje paní oční doktorka je výborná a určitě by mne upozornila, pokud by považovala tuto cestu k brýlím za nemožnou, nebo z lékařského hlediska nesprávnou.

Já ani nevylučuji, že si příště koupím brýle doma. Pokud bude cena rozumější. Odpadne totiž ten zásadní důvod, proč jsem do nich nešel nyní. Tím byla obava, jestli dokážu multifokální čočky "přijmout". Nyní již vím, že je to OK.

Ale s cenou se budou muset naše optiky umravnit. Mám info, že optiky platí za multifokální čočku cca 900 Kč. Marže 1000-1200% je nemravná a je příčinou toho, že tento blog vůbec byl napsán. Cenu kolem 7 tisíc bych lajsknul, je to prý cena běžná u tohoto typu brýlí v Polsku. A naopak, kdyby brýle v Číně vycházely na 3-4 tisíce, do toho risku, kterým bezesporu můj postup byl, bych asi nešel.

0 0
možnosti

R^Mohl by jste mně též poslat odkaz na konkrétního prodejce na mail. sualk@seznam.cz . Předem Vám moc děkuji

0 0
možnosti

Dobrý den,

Váš článek mě velice zaujal. Na Alikoj je ovšem plno prodejců. Takže těžko najit toho se kterým jste byl spokojen. Mohl by jste mně poslat odkaz na konkrétního prodejce na mail. m.rakous@seznam.cz

Diky Martin

0 0
možnosti
Foto

Tak to má drahá tuto domácí anabázi absolvovala před měsícem a vyplázla 27000kč. Myslel jsem, že mě raní. já to teda neplatil.

1 0
možnosti
Foto

A naši optici nebudou mít co žrát.

3 0
možnosti

Myslím, že s našima optikama je to stejné, jako s našima zubařama.

Nájem, materiál, nástroje a zařízení, práce. Sečte se to a máte sumu zde uvedenou.

0 0
možnosti
  • Počet článků 50
  • Celková karma 21,30
  • Průměrná čtenost 1650x
Jsem Jasoň i Drsoň. A už dávno vím, že vypouštěním tabákového dýmu do vody zlato nevzniká. Bohužel…..

Seznam rubrik