Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kalouskovi kecy. On uměl vždy populisticky zapůsobit.

2 5
možnosti

Podle [1] ministr zdravotnictví z (dříve Kalouskovy) TOP 09 Vlastimil Válek se účastnil (od svého zvolení roku 2017 do předkoronavirové doby 02/2020) celkem 83% hlasování. A nikde přitom nebyl.

Když odečteme Farského půlrok od čtyřletého období, dostaneme 87%. A na důležitá hlasování přiletí.

To pan Kalousek ví, ale nepoví.

[1] https://www.seznamzpravy.cz/clanek/fakta-jak-poslanci-v-dobe-omezeni-dochazeji-do-snemovny-143664

0 12
možnosti
Foto

Protože já píšu o něčem úplně jiném, evokuje mi váš příspěvek Cimrmanovskou hlášku: "Nepište mi, a pokud možno, nepište vůbec."

9 1
možnosti

Moralista Kalousek, no když je na tom tak jak je, tak jsem zvědavá zda přijme teplý flíček od kamaráda, který ještě není tak dlouho po volbách ve funkci...

3 0
možnosti
Foto

J12i74r29i 82C83i61z

12. 1. 2022 13:46

To vidim jako nemene dulezite, totiz kdo o moralce kaze. Pokud je to tezky ozrala Kalousek, ktery klidne chlastal v kantyne parlamentu a pak zvanil v deliriu za recnickym pultem, taky obcas v tom opileckem rozpolozeni vrazil facku nejakemu klukovi a pak se svym "hrdinstvim" vychvaloval v mediich+dalsi hnusne podrazy, tak takovy ma jen drzet hubu a snazit se co nejmin objevovat na verejnosti. At si drepne na teply flek dohozeny velkym kamosem Valkem. Jen je skoda, ze jsem tehdy nebyl na miste toho kluka, protoze Kalousek by na setkani se mnou nikdy nezapomel. Kalousek mi vzdy pripomene jeho podvratacke "slozenky", ktere vydesily maminku tak, ze jsem musel jet 500km na obratku ze sveho trenerskeho pusobeni, abych tu slozenku hodil do hajzlu a tim maminku trochu uklidnil. Cestou zpet jsem daval Kalouskovi tituly, ktere by se mu urcite nelibily.

0 0
možnosti

Ano, toto zásluhuje jistě pochvalu, ale současně to beru za neoficiální zahájení předvolební prezidentské kampaně pana MK.

7 0
možnosti
Foto

Tomu moc nevěřím. U koho si myslíte, že může takovýmto zásadovým postojem získat kladné body?

U zaslepených příznivců Babiše těžko, tam mu nepomůže ani svěcená voda.

U stejně zaslepených příznivců koaličních stran? Taky těžko, ti chtějí pořádek, být zticha, držet lajnu a kritizovat Babiše.

Beru to tak, že MK si může dovolit ten luxus nepotřebovat nikoho.

7 0
možnosti
  • Počet článků 50
  • Celková karma 14,66
  • Průměrná čtenost 1650x
Jsem Jasoň i Drsoň. A už dávno vím, že vypouštěním tabákového dýmu do vody zlato nevzniká. Bohužel…..

Seznam rubrik